jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hej Frivecka!

Publicerad 2014-01-18 00:33:18 i Allmänt,

När jag gick av denna fredags morgon så visste jag.
Det var frivecka, galet skönt.
7 hela dagar o inget jobb, välkommen.
Har bestämt att hädanefter ska jag sova till kl 13
de dagar jag går av , tror jag mår bäst av det.
Brukade förr gå upp mellan 11-12 men det
blir lite väl lite.
Fixade o trixade lite härhemma, hann med ett snabbt
cykel/styrkepass här hemma innan vårt fredagsmys tod vid.
Ett fredagsmys med fina vänner här.
Hade en gryta Pulled Chicken i gnen, recept från 56-kilos bloggen
och jag måste säga att det blev guda gott.
Tog nog en liten slick för mycket,,,,,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela