jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Lazy as hell!

Publicerad 2014-01-03 00:46:10 i Allmänt,


Låååång sovmorgon, fick väcka Julia 10.30!
Brukar ju inte vara så att länge uppe på kvällen ger
automatisk sovmorgon, men Julia fenomenal sova.
Dom andra banditerna fick oxå väckas men det
känns mer normalt.
Kalle kom upp halv tolv o mumlade yrvaket ett förlåt.
Finaste du ska ju jobba inatt som kommer
du behöver inte be om ursäkt, hade
jag tyckt du sovit för länge
hade jag ju väckt dig!!
Eftermiddagen bjöd på handling o mys
med familjen Eriksson/Andersson.
Åh så mysigt o massa gott fika , lchf
till oss o det värmde väldigt mycket.
Denna fyrklöver av flickor står för så otroligt mycket
kärlek för mig, konstigt hur man kan ändra sig.
Mörka Jenny var "min" en gång i tiden eller ja inte min så, men
vi hade himlans kul ihop o fotbollen förenade oss
iom Eneby BK.
Långa Jenny framkallade heta känslor o jag fann henne
inte värst sympatisk.
Dagen då jag knäckte mörka Jennys kod,
den glömer jag ALDRIG!!
Idag är det annorlunda, mycket annorlunda.
Jag är glad dom funnit varandra och att dom finns i vår närhet.
Båda Jennysarna o deras två fina tjejer ligger
mig varmt om hjärtat.

Skrattade åt dom idag, dom har nämligen fått en dotter som
utstrålar allt dom själva inte är.
Tuva en prinsessa i änglavingar, gillandes
Hello Kitty o alla vackra klänningar som jorden
kan uppbringa haha.
Hon älskar hästar o massa annat urtjejigt!
Ja vad säger man?
Kvällen bjöd på tv o pussel o nu är alla barn i säng
äntligen pust, Julia 23.53 idag med.

Imorgon väntar fösta cupdagen på oss o då kör vi!
Heja KFUM!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela