jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

LCHF - ja tack!

Publicerad 2014-01-12 23:30:35 i Allmänt,

Mycket i mitt liv/vårt liv handlar just nu
om vad vi äter o  det kan ju vara
lite störande för vissa.
Jag lägger ofta ut matbilder o taggar LCHF
just för att andra människor i denna värld ska få inspiration från mig
och att jag samtidigt ska hitta folk som kan inspirera mig.
Vad man väljer att lägga i sin logg är väl upp tillvar
och en o jag säger det en gång
för alla, man måste INTE gilla alla bilder folk lägger ut!
Det är valfritt o orka störa sig till den milda grad att
man inombords kokar???
Jag spammar min logg med mat o ungarna, andra spammar med
husdjur, sprit,naturbilder,selfies o massa annat
men jag blir inte upprörd för det.
Fritt fram lägga ut vilka bilder ni vill!
 
 
 
 
Åh jag älskar LCHF!!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2014-01-14 09:25:31

Word! :-)
Man har rätt att lägga upp precis vilka (eller nåja nästan iaf) man vill. Det är upp till var och än. Blir man så irriterad att man inte står ut kan man avfölja på instagram eller sluta läsa bloggen.
Heja dig! Kram från ett "icke-lchf-fan" som dock tycker det är kul och inspirerande att se vad ni äter. Man kan ju ändå få bra tips på god mat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela