jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Så mörkt!

Publicerad 2014-01-07 23:05:51 i Allmänt,

Herregud denna dag blev det bara ljust ca 5 minuter
annars ett totalt mörker.
Önskar mig lite snö nu.
Kanske dumt att önska, det kommer väl tonvis då.
 
 
 
 
 
Julia sov länge imorse med även om hon somnade
tidigare igår kväll, tummen upp på den.
Imorgon är det dagisdags igen o första
jobbnatten för mig detta år.
Julia o jag åkte in till stan för att luncha med Eva ,
blev en supermysig stund tillsammans på
Lindahls konditori, så god o riklig sallad serveras det där.
Gillar att man får plocka själv o att man får
ordentliga portioner.
 
 
 
 
Tog en sväng om lillasyster , blev en snabbis,
Julia aptrött o hann inte somna till ordentligt så jag kunde
lägga ner henne inne hos Johanna.
Mamma var där o som vanligt, massa
skratt o kuliga kommentarer.
Blev tvungen ta en tur till Netto innan hemfärd, hade
ostcravings o titta Tina den fina hade lämnat
kvar en ynka ostpåse åt mig, gulligt haha!
Hemma var det dags att ta tag i träningen, blev 40 minuter var.
Jag valde spinningcykeln o styrka.
Får se hur det känns imorgon.
Kalle o jag hann även med att plocka ner julen, kändes lite
sorgligt på någotvis.
Känner att jag inte hann med att njuta fullt ut,,,,,
Knäpp känsla liksom, jag mös ju hela december??
Men att jobba på ett slavschema från
den ryska revolutionen, det
har mer nackdelar än fördelar.
Eller va fan, finns inga fördelar alls!!
Hamnade tillslut i soffan o första delen av Maria Wärn på 4an.
Herregud vilken hjärtklappning den gav.
Kanske just det där med psykopater framkallar
dåliga vibbar hos mig.
Nu sängen som lockar o drar, hjärtat
gör näst sista natten i natt o till helgen
är vi lediga ihop, najs!
Sov gott därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela