jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Varför vill jag bara ha mer??

Publicerad 2014-01-19 23:09:22 i Allmänt,

Söndagen här, alla barnen sover.
Vill dom ska vara kvar, kvar här en vecka till
och en vecka till och en vecka till,,,,,,,
Typ alla veckor.
Veckorna går fööör fort, jag försöker dra i bromsen
och vara här o nu , men planeringen
driver mig framåt.
Kastar ut ett ankare av bly o härligt,
vi landade i soffan tillsammans allihop det sista innan
läggdax o tittade på film.
Så skönt, skratta ihop o bara va.
Trångt i min soffa, tre barn där stundtals.
Jag älskart!
Sovmorgon även denna morgon.
Skönt höra stora barn vara uppe o stuffa
innan jag o Julia gav oss upp.
Förklarade läget för tjejer som skulle vara hemma när
vi andra drog på innebandy.
Hämtade älskade mamma oxå, så
kul hon ville följa med.
Sur förlust idag, den
sved sjukt mycket även för mig.
Led med killarna som inte fick ordning
på sitt spel.
Men nya tag nästa helg!!
Hem o äta mat, Kalle snickrat ihop
underbar köttfärssås o jag kunde komma hem o
bara vifta lite med trollspöt så att det blev sallad, riven
ost och en god dressing till.
Thanks!
Inga bilder idag för jag blir skogstokig på både dator o mobiltelefon.
Har bilder men lyckas inte tanka ur dom.
Bättre lycka imorgon.
Nu sängen, inte trött, men några timmars
extra sömn är nog aldrig fel.
 
Tjellevippen till er därute, jag önskar jag krömp!
Utan att behöva göra annat än vrida på mössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela