jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vilken vecka!

Publicerad 2014-01-31 23:30:10 i Allmänt,

Vilken vecka vi haft, vi o barnen.
Kompisar, friluftsdag, kärlek , två nätter i sängen tillsammans
med min sambo , träning för liten o stor.
Fantastiskt helt enkelt.
Men inom mig är det storm, en sjuhelvetes storm.
Vet jag bra på att dölja, trycka undan.
Tur jag har fin parhäst både hemma o på jobbet.
För det är här o där mitt liv kretsar just nu.
I min hjärna o hjärta finns jag på vissa andra platser, försöker ringa ,
försöker ge av mig själv o finnas.
Men jag orkar inte allt.
Även jag känner det mina nära o kära känner.
Ett samtal igår, ett par stilla tårar efteråt.
Backläsning av annans blogg, helvetes jävla skit, där
brast det totalt så totalt så jag inte har lyckats lyfta luren för att
prata live, jag är just nu inte till någon nytta.
Sen slår det mig ikväll- Anna är du dum i huvudet??
Klart du är till nytta även om du inte kan hålla ihop dig fullständigt.
Åhh mitt dumma nöt!
Bara bryta ihop o komma igen, eller?
Ikväll en tanka energikväll.
God mat, träning o tjejmys med Wilma.
Bastu, ansiktsmask , insmörjning o tangeltizzlad i håret!
Vi är som nya!!
Livet leker- på både gott o ont!
Nu är det nattinatti!
Kärlek till er alla därute, ta hand om
varandra o gör det bästa för era nära o kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela