jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Där drog dom en vecka!

Publicerad 2014-07-07 00:43:40 i Allmänt,

Stadium sportscamp, mina ungars mecka.
Hampus längtar tills nästa år innan årets vecka hunnit börja.
Dessvärre hans sista år men kanske kan han
ha chans som ledare nästa år.
Wilma åkte dit med två kompisar som aldrig
varit där tidigare, jättekul.
Med den obligatoriska kompisdunken i ryggen
såg jag min största son försvinna iväg.
Tjejerna,,,ja dom var redan borta, dom hade
inte ens tid med kompisdunken.
Jag o mina två små styrde kosan mot Mirum galleria för
lite lunch, Taco Bar på önskelistan.
Oliwer o Julia ett riktigt radarpar när dom är själva.
Skrattar gott åt dom när dom sätter fart.
Lika roligt som Oliwer tycker att det är med en lillasyster
lika tokig blir han då hon river ut allt han har i sina lådor o bara
slänger det runtomkring sig.
Blev en shopping eftermiddag,gungställning o ny
studsmatta o lite kalasmat.
Fika ute när jag kom hem.
Ikväll stängde jag ytterdörren kl 23.30 det
kändes fantastiskt.
För sommaren är här o den ska bli lång!!
 
 
 
 
Radarparet rockade loss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela