jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Härligt!

Publicerad 2014-07-25 00:40:42 i Allmänt,

Värmerekord för i år vill jag looova.
Man varnar för allt man kan varna för när
extremhettan slår till, bra.
Jag njuter för fulla muggar.
Jobbade två nätter o det gick ju bra,,,eller inte.
Nu är benet svullet ända upp till knät.
Amputation nästa.
Hampus är på cup i Halmstad o vi ska åka dit när vi vaknat.
Julia är inte riktigt kry tyvärr men
spelar ju ingen roll vart man är när man är lite halvrisig.
Hemma el borta.
Huvudsaken mamma o pappa är med.
Ikväll åt vi mat på Sjöstugan tillsammans med min kusin o hans familj.
Jättetrevligt, blir ju inte att man ses så ofta
när avstånden är lite längre.
Sitter precis o lyssnar till min sambos snarkningar.
Inser klockan är mycket o det måste bli sängen.
Ikväll har jag tänkt extra mycket på min lilla son.
Otäck olycka gjorde att det nu sitter ett par stygn i bakhuvudet.
Vill inte lägga upp bild.
Någon kanske är känslig.
Bjuder på en badbrud istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela