jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Konfirmation!

Publicerad 2014-07-25 00:16:26 i Allmänt,

Om denna upplevelse som Hampus nu fått vara med om
hade funnits när jag skulle konfirmera mig, då hade jag varit lycklig.
Visst har dom pratat om gud o jesus
men alla livsstilsfrågor dom avhandlat och
fått ta ställning till, det är guld värt.
Guld både för tonåringarna och guld för oss föräldrar som
fått hjälp på vägen att lära ungdomarna att
prata är viktigt.
Att kyrkan morderniserats det visade man till fullo.
Inledningsmusiken hämtades ur Star Wars och
deras hejjarramsa dom haft under sportscampen revs av för full hals.
Jag vet nu varför Hampus var hesare än hesast, han var ju
hejjarramsledare.
Så stolt mamma var jag där jag satt då Hampus läste
långt stycke ur bibeln utan att staka sig.
Mycket trevlig fest eftråt med alla samlade.
Fint att det funkar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela