jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Time flies!

Publicerad 2014-06-05 23:47:09 i Allmänt,

Herregud mer än en vecka sedan som jag var här.
Sorry allihopa, ni är ju några som är här dagligen.
Lite up-to date då!
 
-Vi har haft Svärtinge hemstäd här och är skitnöjda!
Pröva alla ni som funderar.
 
 
 
 
-De stora barnen hemma o levererar
på löpande band.
 
 
 
 
-Gud gånger 3 på en vecka!
 
 
 
-Snickarna är klara med takomläggningen och Toles är äntligen här
och har kört igång med trädgården!!
Lyckan e total.
 
-Jag har kört mitt andra TRX-pass o jag har inte lika ont
i kroppen som efter förra gången.
 
-Jag o Kalle har sovit i samma säng 2 gånger senaste veckan!!
Rekord??
 
Japp lite vad som hänt!
Nu kör vi igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela