jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Call me baby??

Publicerad 2014-03-02 22:35:45 i Allmänt,

Vaknade imorse, sjukt utvilad o pigg som en ärta.
Det var en lögn uppepå en lögn,,,,,
Håret var så galet flottigt att mössan åkte på.
Duscha då? Nope, skjutsa Hampus till
första konfagudstjänsten.
fick med mig Oliwer o Julia på en loppisrunda oxå.
Fyndade ett par Kavatskor för 10 kr.
Thank you.
Oliwer köpte sig tvålkarameller o partypoppers!
Eftermiddagen blev soft, leka massor med Julia, stora tjejerna
hade hår o sminkstudio, dom är verkligen
duktiga, jag är som ett frågetecken.
Oliwer drog o körde bandy, kom hem med svullen kind.
Tur bollen missade ögat, så lätt hänt.
Bakade lite fröknäcke o plockade tvätt.
Julia fick tokrycket o körde i 110 med sin dockvagn genom
hela huset men när hon för en sekund släppte den tog jag den snabbt
o gömde den.
Tog 2 minuter så hade hon den igen i sin ägo, hon måste
verkligen hört när jag öppnade el stängde klädkammardörren.
Hämtade hem min stora starka pojke , något mera kristen än innan han for.
Knappast,,,,,,
Kvällen avslutadea på Pizza Hut, allihopa tillsammans, en
skön o mysig stund innan veckan når sitt slut.
Så otroligt skönt slippa stå vid spisen.
Alla är i säng o hjärtat på jobbet, undrar om mamman oxå ska rulla omkull??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela