jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Fet Tisdag!

Publicerad 2014-03-04 22:57:06 i Allmänt,

Mysmorgon med Julia, inget dagis förrän 10.
Vi gjorde frukost o åt framför tv:n i vardagsrummet, goda
vanor ska man börja tidigt med!!
Smaskade ostbacon, fröknäcke o jordgubbar.
Ett hallelujamoment.
En sväng på stan för lite ärenden.
Spontansshoppade ett lipgloss o ett nytt vår
rouge till mig själv, Make up store , mitt favvo
på allt utom mascara.
Dyrt, men har man 20% s kupong så japp då
blir det aningens billigare!
Funderar dock på vart jag ska gömma det så
inte Wilma hittar det??
Utbildning i läsbehörighet i Treserva stod på schemat.
Helt bortkastad tid, suck, låt mig gå någonting
som är utvecklande nångång.
Fick veta vi fått en halvbil i city igen, en riktig glädje, synd
bara att inte ALLA kunde få del av den.
Är jag arg?? Något,,,,,,
Ikväll ingen bra kväll , mycket känslor o input från för
många håll , utputt , ja det blir det ju endel oxå.
Blev ett styrkepass ikväll, skönt för kropp o knopp.
Var så sjukt trött innan jag kom iväg, men
en måltid redde ut alltihop.
Nu sängen känner jag, e lite frusen , förmodligen trött.
Frivecka i all ära, men det är då man får tid varva ner o
VERKLIGEN känna hur trött man är.
 
 
 
 
Äntligen hittade jag laddkabeln, nu blir det kul att fota igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela