jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Så slappt, så skönt.

Publicerad 2014-03-06 00:17:00 i Allmänt,

Vilken slappardag vi haft, jag o min vapendragare.
Började med mys i sängen tills Kalle kom hem.
Så härligt ligga o prata på morgonen o bara gosa.
Upp o på med kaffet, fram med chiapuddingen o finnerödjas sylt.
Mumsigt, tyckte Julia.
Ikväll gjorde jag en dubbel portion.
Jag vägrar dela med mig!
Ut i solen som sken en stund på fm, gjorde rent hos
kaninerna o fixade o styrde.
 
 
 
Lunchdags o jäkla så gott det blev med korvsås!!
Julia tog 3 portioner, trodde hon skulle spricka!!
 
 
 
Medans Julia sov städade jag o plockade tvätt.
Hann även fortsätta på min bok jag började läsa igår.
Intressant o mycket nyttigt.
 
 
 
Hoppas den kan ge mig massor av insiration.
Känner att jag behöver det, bygger mer än
jag bränner just nu.
Vet ju det går i perioder och tänker hålla ut
och fortsätta leva, jag mår ju toppen.
Snabbvisit av fjällenresenärerna på em, så kul för
dom komma iväg o göra något så mysigt.
Sena kvällen bjöd på en sväng in till stan och ett öga mot öga
samtal. Kändes som det gav och att vi fick.
Gott samtal påvägen hem.
Snabbkaffe med sambon innan han for.
Fortsatte sedan min kväll/förnatt med att märka
kläder inför bytardagen på lördag.
Snälla Hanna ordnar uppackning o nerpackning åt mig, guld vännen.
Hoppas nu bara man säljer lite.
 
 
 
 
Den där trumpeten på bilden, den tar död på mig!
*Gudfars present måste snart döööö, sorry!
I ett obevakat ögonblick kommer den få gå
till sällare jaktmarker!
Den driver mig till vansinne!
Godnatt!
 

Kommentarer

Postat av: Gudfar

Publicerad 2014-03-06 22:30:22

Jag vet var dom växer. Så dör den så kan jag plocka en ny ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela