jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Swisch!

Publicerad 2014-03-14 23:03:44 i Allmänt,

När barnen är här o jobbnätterna duggar tätt, ja då blir
det inte mycket blogg.
Jag lägger mig då dom går till skolan, går upp då dom kommer hem och
åker då dom kryper ner i sängen.
Perfekt enligt mig , bara otur vi är två nattarbetande
vuxna som har scheman som krockar.
Finns återigen underbara nära o kära som ger
oss a big helping hand o det är
sååå guld värt ska ni veta.
Swisch sa det- precis som rubriken gör gällande
och nu är fredagen snart till ända,
Idag en fin dag i mitt sinne.
Vaknade o drog in luft i lungorna, solen sken
på mitt ansikte som är så blekt så det
nästan är genomskinligt och jag kände mig så glad.
Gick in o förberedde kvällsmaten, polpetter.
Stora italienska köttbullar i tomatsås.
Denna rätt gjorde fula saker
i min mun o med ett glas rött till så var det fulländat.
(säkert något billigt skit från sämsta hyllan)
Men jag så nöjd.
Att timmarna innan fått umgåtts på tu man hand med store sonen o gymmat tillsammans
det var balsam för min själ.
Så happy ha han hemma o inte borta.
Oliwer o Wilma är på varsit party på hallonballon
o det så mysigt o kul för dem.
Kalle på jobbet o Julia sover.
Filosofera i soffan.
*Thats for me!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela