jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Äntligen över!

Publicerad 2014-05-12 23:21:32 i Allmänt,

Pustar ut o försöker förtränga.
En galen jobbhelg till ända o jag säger bara en sak.
Måtte mina kollegor få det bättre denna vecka än vad jag haft det
denna helg, jag önskar dom allt gott.
Denna helg fått förlita oss på andra människor.
När båda jobbar blir det inte bra, var sjätte vecka så.
Tack alla underbara för ni finns för oss i vått o torrt.
Denna helg i väldigt vått.
Fredagen började bra med vinst för Hampus fotbollslag, så starkt
av dom vända 0-2 underläge till 3-2 vinst!
Lördagen bjöd på kalas ute i Marby.
Massa gos med underbara guddottern.
Söndagen blev en grillafton följt av
massage på onda vader som ska springa Göteborgsvarvet.
Underbara skitungen kom hem o var gladare än någonsin.
Så mycket pussar o kramar vet jag inte när jag fick sist.
Måndagen nu även den slut.
En måndag i 200 knyck.
Det är lite mycket just nu men alla bitar faller snart på
plats och när dom är på plats ja då är det bara att
sluta ro så förbaskat förbrilt , då kan man sitta o fiska,,,en stund.
 
Godnatt everybody!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2014-05-13 02:38:39

Ska du springa Göteborgsvarvet? Starkt, lycka till!

Svar: nej för faaan haha skulle aldrig komma på tanken!! Julias gudfar ska springa!! Jag masserar bara.
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela