jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En bare köör på!!

Publicerad 2014-05-14 00:31:17 i Allmänt,

Julia sov hela natten i sin säng. Så skönt vill jag lova.
Fick väcka både henne och Hampus till frukosten.
Mysigt när ungarna dyker upp på barnlösa veckan o vill stanna kvar.
Lite mera tid med var o en.
Julia på besök hos farbror doktorn imorse, glad som en lärka
stegade hon in på BVC tillsammans med storebror
men i samma stund som doktorns snälla nuna uppenbaradae sig, ja
då gick det käpprätt åt helvete!!
Ungen tjöt o tjurade i 200 o inget jag sa eller gjorde
kunde göra saken bättre.
Fick åka därifrån i nästan ogjort ärende.
Kunde dock konstatera att Julia lite överrörlig och något
svag i sina ben ska ha rejäla skor med bra stöd för foten.
Skjutsade Hampus till skolan o sen vidare mot
frukostdejt med Anna o Mollie.
Som jag längtat.
Ibland slår min hjärna till o upp poppar
riktigt bra ideer och förslag!!

In till stan och handla lite, måste ju ha för
att göra matsäck till vår road trip.
Hunnit lägga fram lite saker ikväll som ska med.
Vädret ser ut att bli bra oxå, det
glädjer mig.
Kalle uppe o hoppade på tok förtidigt idag igen.
Men lite mycket på G nu.
Jag roddade ett möte hemma under tiden som
han fick en omgång av den finske sadisten.
Hann med en stund ute tillsammans med Julia innan vi
åkte till grannstaden för ett besök på IKEA.
Julia tokig som få och dricker smutsigt vatten med spade,,,,suck
utedagis jo jag tackar haha.
Bytte ut till rent som hon kunde dricka o kom
på att va fan det var ju knappast särskilt smart, nu
tror hon ju att hon kan dricka allt vatten hon ser i hinkar o skottkärror.
Den sanne pedagogen i mig,,,,,,
Skjut mig, hej diarre o dysenteri!
Kvällen hemma har bestått i ett jäkla plockande o fixande men
nu är läget under kontroll o jag ska väl krypa ner o få någon form av sömn.
Tack o godnatt från mig!!
 
 
 
 
 
 
Avslutade kvällen i min ensamhet på riktigt bra sätt!!

Kommentarer

Postat av: Rosa

Publicerad 2014-05-14 09:58:03

Full rulle som vanligt hos dig.

Postat av: Pia

Publicerad 2014-05-14 23:51:17

Gillart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela