jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Halloweenmys!

Publicerad 2014-11-06 22:55:45 i Allmänt,

Förra fredagen var jag med o arrangerade en happening nere
vid sjön här i samhället.
Några stycken föräldrar var vi som ville ordna något lite annorlunda.
Blev så lyckat o mysigt, bättre än jag hade kunnat föreställa mig.
Det som var lite synd var att det kom så få ungdomar, kanske
just för att det var halloween.
Eldshow och gratis fika/frukt/godis hade vi ordnat.
För min del, så superglad att Eva bakat 100 bullar som
vi kunde bjuda på, tack supersnälla!
Att det började duggregna när vi skulle packa ihop gjorde inget.
I hjärtat var det varmt.
Vi byggde för framtiden!
 
 
 
Svårt få bra bilder i totalt mörker!
Men eldblåsningen var grymt häftig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela