jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Kladdkakans dag!

Publicerad 2014-11-08 22:35:17 i Allmänt,

Började min morgon med en skogsrunda på 7 km, så skönt
få det gjort på morgonen redan.
Märker att jag orkar mer o inte behöver flåsa som en
jakthund varje gång jag springer.
Och NEJ jag sprang inte alla 7 km för den
som om möjligt funderar.
Skogen var ju lite vitare igår än för ngr dagar sedan!
Övriga fm gick åt till en massa måsten o skit.
Blev superbesviken då jag länge velat byta stolsöverdrag på
matsalsstolarna o
Kalle frågat o köpt o så passade dom inte.
Vid bytet inser jag att NOPE finns ej få tag på till våra stolar.
Surt!
Får väl bli att försöka färga dom jag redan har!
Hem o hämta barn, bakade två kladdkakor, det var ju
tydligen kladdkakans dag igår o kan
man ha anledning få äta lite så kör till!
Gjorde LCHF pizza åt oss som ville ha till kvällsmat.
Blev så stoppmätt så jag fick magknip.
Dom stora fick den brilljanta ideen att börja pussla
ett 1000 bitars pussel med målet att bli klara samma kväll.
Gick inte så bra.
Men mysigt var det att se o höra dom.
En fin fredag i stilla frid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela