jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Motion och återbesök!

Publicerad 2014-11-10 23:58:00 i Allmänt,

När alla barnen åkt hemifrån imorse o Kalle somnat gott
så tog jag tag i disk, städ o tvätt.
Det blev ett heldagsprojekt, phuu!
Hann dock med ett par varv i spåret, närmare
bestämmt 3 st plus dit o hem.
Sååå sjukt nöjd.
Jag tänker att med all denna extravikt som jag släpar runt på
när jag tar mig fram så borde det faan ge resultat snart??
Blir smått galen.
Men bättre kondis har jag fått o starkare
har jag blivit.
Plankar ju 3 minuter nu oxå!
Idag återbesök påVC med Julias öra.
Doktorn e lite rolig, jag blir full i skratt men
tänker , han e ung o oerfaren, under lärotid känns det som.
Han är supernoga, tittade i Julias öron vääääldigt lääänge.
Jag tänkte? Vad glor han på så länge?
hmm det är mycket öronvax , sa han när han kollat typ 10 minuter.
Haha störtskön.
Ser trumhinnan bra ut då frågar ja?
Ojaa den är fin, kommer ju ta ett tag att läka helt
men jag ringer om två veckor igen för att höra hur hon mår
och får hon feber innan så ringer ni!
Jäkla bra service!
Åt smaskiga rester från gårdagen, jag hatar egentligen rester
men dessa var helt ok.
Kalle åkte iväg o hämtade nytt till köket o kastade ut det gamla bordet
så nu sitter jag här o funderar på vart vi
äter frukost imorgon då vi inget bord har.
Hamnade i tidsnöd då fotbollsgalan började
och kakan från igår ropade på oss!
Kikar med ena ögat på dokumentären om Klas Ingesson.
Gripande o så från verkliga livet!
Zlatan vann sin 9de Guldboll ikväll o hyllade
Klabbe, Pontus och sin avlidne bror.
Vet inte om jag någonsin sett Zlatan så känslosam.
Jag älskarn, har alltid gjort o kommer alltid
att göra, inget nytt!
Sängen kallar, en helt galen dag imorgon men när jag
lägger huvudet på kudden o somnar då vet jag att
jag vaknar upp till en lugn o mysig onsdag!
Men först biter vi ett bett i tisdagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela