jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Regnet det bara öste ner!

Publicerad 2014-11-24 23:22:52 i Allmänt,

Lika fint väder vi hade igår-lika dåligt denna dag.
Jag var sugen springa-ställde in-ville ju inte drunkna.
Hade Druttrastning idag i spöregnet-vi har definitivt haft bättre
promenadväder han o jag.
Var så blöta så det gick vrida ur oss när vi kom hem.
Det som slog mig var att jag blev lite irrriterad på hans
glada sätt o studdsande steg när han tog sig fram.
Gillar hundar regn liksom??
Ja jag gör det inte-men jag är ju inte hund-har ju
bara en önskan om att vara det haha!
Tränade o käkade.
Hämtade Julia på dagis o hon oxå överlycklig över alla
vattenpölar hon kunde hoppa i på vägen till bilen.
 
 
 
Minns när jag o dom tre stora drog till fotbollsplanen
och hoppade i ALLA stor vattenpölar så det stänkte som fan o vi
var dyngsura o fick gå hem o bada för vi frös så dant.
Men vi skrattade så vi kiknade.
Blir jag någonsin vuxen?
 
Har gjort beställningar ikväll till Hampus klass på
det dom sålt.
Undrar om dom andra föräldrarna fattar hur mycket tid det tar?
Troligen inte.
Har även fixat med ljuset till på fredag, discodags
då inne i Eneby, hoppas det kommer massa barn som vill köpa godis o läsk!
Nu ska jag sova, 7 kvart i timmen.
Planen var sängen kl 23, den höll som
vanligt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela