jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

2 veckor till

Publicerad 2014-10-14 23:28:36 i Allmänt,

Ja så löd domen idag när jag var hos arbetsterapeuten.
Jag frågade om alternativa behandlingar men hon rekommenderade
att fortsätta med skenan.
Kortison och/eller  operation annars om den inte hjälper.
Har ju 4 veckor kvar med ortosen som max, sen måste den definitivt fasas ut.
Vissa dagar är det riktigt bra, andra sämre.
Försöker klura ut exakt vad det är
som triggar igång smärtan.
I söndags måste det ha varit det omväxlande vädret??
Ja det låter nog galet men hade inte ont när jag vaknade.
Småvärk på fm/regnet öste ner.
Åkte på match o då sken solen o värmde så skönt/ingen värk.
Andra halvlek, det blev kyligare o började små dugga/fick skitont.
Ja jag blir inte klok påt.
Hade värk när jag vaknade o ingen ikväll.
Idag varit ute o gått, kört styrka o cyklat.
Samma medicinering varje dag piiip.
Bara gilla läget o köra på.
Hoppas på att det är nu, denna vecka det vänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela