jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Att inte planera!

Publicerad 2014-10-24 23:29:09 i Allmänt,

Idag var en dag då jag hade strukturerat upp saker o ting
för att hinna med.
Det sket sig, men blev bra tillslut iaf.
Tyvärr sitter jag här med en galen huvudvärk just nu
men what the heck, bara bita ihop o sen krypa ner under täcket.
Morgonen blev sådär bra, Julia pigg o glad efter en
hel natts sömn i sin egen säng.
Swisch till dagis utan problem.
Kontrasternas kontrast då jag igår tjöt som fan
då dom stängt dörren och åkt iväg.
Nä mitt liv är inte perfekt o inte mina barn heller för den delen.
Eller jo perfekta för mig och Kalle.
Kärlek.
En gofrukost hos gladaste bruden i stan , Lina, tillsammans med
min fina Cicci.
Älskar dessa frukostar då det blir kvalitetstid på så
lagom nivå. Lite smör o ost, en skinkskiva o en kaffe.
Thats it
Men så jäkla gott samtal o så härliga skratt.
Länge leve gammal vänskap!!
 
 
Tack gulliga Cicci för sakerna Julia fick.
Jag vet nu definitivt hur man packar en resväska och Oliwer
förstår innebörden av texten på tröjan!
Hastig visit på Stugvägen, vågade ej chansa på att tidspalnen
skulle hålla då ngt dykt upp.
En snabbvisit hos en fantastisk kvinna, hur länge ska du orka?
Så mycket kärlek till er allihopa.
Det finns inga ord som lindrar, men vi är några som
finns här, i vått o torrt.
Snabbis på stan, fyndade så fina tekoppar o en skål på Indiska.
Min extra doppresent jag sett i tidningen visade sig
bara finnas i strl 0-3 månader, så det sket sig.
Men vad gör det om 100 år??
Plocka barn på löpande band, 1,2,3 o hej nummer 4 du blir kvar i stan!
Stugvägen igen, japp det hade hållit men gjort är gjort
o jag gjorde det bästa tänkbara.
Idag serverades det hjortburgare på old country road, det kändes lyxigt.
Och jävligt gott!
Körde ett styrkepass framför tv:n o mitt i allt ett
samtal, ett sånt samtal som tar en helt annan vändning när man fått fundera ett tag.
Klokt beslut-varför chansa-du gör så rätt vännen
även om det känns svårt o du känner dig hönsig.
Känn dig inte så!
Det gäller ju livet, eller hur?
Fick mess från fd kollegan som bakat dopkakorna o dom så fina!
Nu är jag så suuuupernöjd både med present och
kakor, nu ska en bare hitte ngt o ha på sig!!
Allt löser sig.
 
 
Tack Britta för sminkbordet säger Julia, en fullträff!!
 
 
 
 
Fick hjälp av Oliwer i köket idag, på så vis hann jag endel annat.
Gött mos!!
 
 
 
Lycka är en galen storebror o hans keps!
 
 
 
 
VM i vighet-detn tävlingen vinner ingen av oss men
imponerande att girlsen övar o övar o aldrig ger upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela