jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Dopplanering och höströj!

Publicerad 2014-10-07 23:03:59 i Allmänt,

Pratat dop o fixat med kläder o dukning för denna lilla kicka idag!
 
 
 
Kommer bli så superfint!
Nu jaga klänningar till liten o hennes storasyster.
Inte lätt då alla festklänningar tydligen kommer in i November.
 
 
 
Kalle röjt järnet ute och det resulterade i ett helt
lass med skräp både från garaget o trädgården.
Nu är det grym ordning i garaget.
Jag då? Ja jag säljer o rensar i 200 för att inte saker ska
bli liggandes oanvända.
 
 
Ett besök hos muttadoktorn idag, ett besök ni inte får missa
girlzz, det gäller livet.
Faktiskt!
Så många jag känner som haft cellförändringar men som
kanske inte pratar högt om det.
Mina har iaf hållt sig borta sen jag opererades
och det känns bra, men man kan ju aldrig vara säker.
Därför skjuter jag INTE på ett återbesök, det ska bli av
på utsatt datum!
 
Ikväll en lite rörig kväll som tillslut blev väldigt bra.
Mys o kortspel tillsammans och bästa ungarna barnvaktat
lillasyster o badat med henne.
Mina ungar, jag älskar dom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela