jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Herregud vad en dag kan rulla på!

Publicerad 2014-10-15 23:47:16 i Allmänt,

Fick väcka lillknas imorse igen.
hoppas sömnigheten håller över helgen så vi kan få lite sovmorgon.
Till 8 tycker jag e helt ok, det är kristeligt att gå upp då.
Tyckte Julia var lite mosig imorse, eller kanske var det
jag som ville hon skulle vara mosig?
Hur eller hur , hon blev hemma idag från fsk.
Jo jag ville nog ha henne hemma faktiskt.
3 dagar på fsk räcker på en vecka,,,tycker jag.
Att mysa är min melodi.
Mormor kom på em för att passa Julia en stund så Kalle skulle
få sova klart, själv skulle jag in o träffa alla
mina underbara arbetskamrater som jag inte sett sen Glan brann.
Fick dock ett mycket tråkigt besked när jag kom dit
och klumpen i magen finns där hela tiden.
Önskar man kunde hjälpa men man kan bara
visa att man finns.
Middag blev det oxå, på Härliga Pasta.
Charkuteri på en planka som förätt o en kycklinsallad som huvudrätt.
Riktigt gott men väntan för lång.
 
 
 
En toppenkväll till ända.
Nu laddar jag för ledig tid med min sambo, ska bli så mysigt!
Imorgon bitti går han av jippiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela