jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Lite känslosamt!

Publicerad 2014-10-15 23:53:53 i Allmänt,

 
 
Jag håller livet i min famn
Finns ingen annan som är vackrare för mig
Jag trodde inte det var sant
När vi fick höra att vi väntade på dig

Alla dagar som har gått alla saker som vi gjort
Innan du kom hit känns avlägsna just nu.
Vi ska göra allt på nytt, vi ska visa dig vår värld,
Vi ska hjälpa dig att bli den som är du

Refräng
Vad ska vi kalla dig mitt barn?
Vad ger man kärleken för namn?
Jag håller livet i min famn

Vers
Jag håller livet i min famn,
en bit av kärleken, kan känna hjärtat slå.
Jag smeker ömt din lilla hand
Du är ett under som vi knappast kan förstå

En liten ängel på vår jord sprider glädje med sitt skratt,
vi har väntat dig, välkommen lilla vän!
Genom livet ska du gå, vi får låna dig ett tag,
till den dagen då du står på egna ben

Refräng x 2
Vad ska vi kalla dig mitt barn?
Vad ger man kärleken för namn?
Jag håller livet i min famn

Vad ska vi kalla dig mitt barn?
Vad ger man kärleken för namn?
Jag håller livet i min famn

 

 

Bästa flickorna sjöng så fint på Julias dop!

Minns det som igår o blundar jag så hör jag dom

sjunga inom mig.

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela