jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Make my day!!

Publicerad 2014-10-29 23:35:00 i Allmänt,

Mornarna med Julia, de dagar hon ska till
fsk är numera en ren plåga.
-Jag önskar jag kunde säga att de en fas vi går igenom
en storm vi måste orka rida ut!!
Min ork, energi, tålamod ja allt på ett bräde är
helt slut när jag vinkar av på dagis.
Det är en kamp om allt o tårarna bränner som fan
bakom ögonlocken.
Klumpen i halsen är stor som en jävla medicinboll!
-O jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans att
allting kommer ordna sig tillslut!
Tack gode gud för underbar personal!
Dom fick ett litet smakprov vid hemgång idag, dom
blev nog lite chockade tror jag.
Medarbetarsamtal stod på agendan idag o phu, det
gick nog vägen eller vägen o vägen.
Chefen jag har nu har jag träffat två gånger o hon ska inte ha oss
mera efter Januari.
Fika hos mamma och ta med lite tvätt hem åt henne.
Stackarn, bara problem efter vattenläckan.
Men nu ska det väl ändå vara fixat.
Bara all tvätt kvar, typ 5 garderober.
Handlade lite innan jag hämtade Julia.
Dagens bästa.
Nya löparskor o jäklar vilka pjucks.
Tror dom springer fort, bara ägaren som ska
hänga med i skornas tempo haha!
När Kalle vaknade åkte vi på en loppisrunda, nya
köksstolar inhandlades.
Hoppas det blir så bra som jag tänker när vi målat om dom.
Nu bara nytt bord kvar, riktigt svårt.
Avslutade rundan med maxmat, lite lata idag.
julia käkade upp en hel burgare o massa pommes.
Det är ju gott,någon gång i kvartalet.
Blev sen hemmaträning idag, för sen kanske.
Känner mig pigg som en ärta.
Men somnar nog som en stock när
jag väl lägger huvudet på kudden.
 
 
 
Gonatt alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela