jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

När vi gräver guld i USA

Publicerad 2014-10-29 23:03:14 i Allmänt,

Ca 58 00 människor om året får en cancerdiagnos
har jag läst mig till idag.
Stämmer den siffran verkligen?
Helt galet isåfall.
Idag har Klas Ingesson somnat in och det blir ju väldigt stort 
när någon som är ung och känd lämnar in
och knackar på pärleporten.
Personer från hela världen minns honom och skickar sina
kondoleanser, han har gjort avtryck på många.
Själv minns jag honom bäst från VM-94 givetvis.
Samtidigt reflekterar jag över hur många människor med
minst lika stort hjärta dör i det tysta.
Alla kan inte vara kända, jag vet.
Men det finns många därute som förtjänar lika mycket respekt för den
kamp dom uthärdat mot denna vidriga sjukdom.
FUCK CANCER
 
 
Bildresultat för klas ingesson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela