jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Nyköping tur o retur!

Publicerad 2014-10-14 23:22:16 i Allmänt,

Det är ju dop snart o lilla Nowalia ska få
vatten på huvudet, ska bli så kul.
Mamma K lite uppjagad o letat klänning till flickorna.
slutade med att jag ringde huvudkontoret i Göteborg o bad dom
leta reda på närmaste affär jag kunde hitta den i.
Phu Lindex Nyköping blev det, skönt!
Tur o retur Nyköping blev det igår morse, bra få det avklarat.
Lunch med fina Eva, supersnygg i hårt, på Bagarstugan.
Älskar när inte personalen suckar då man vill göra
ändringar i deras redan färdiga koncept.
Bagarstugan e toppen.
Smet in på Mimmis Visthus o hörde mig för om deras
Rawfood koncept.
Blev glatt överraskad då jag kan gå dit o fika utan att få i mig
en massa onödigt tillsatt socker.
visst fruktsocker o nötter, men inte det vita.
Ska bli spännande prova ngn dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela