jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Uteröj och pizza!

Publicerad 2014-10-09 10:01:24 i Allmänt,

Gårdagen var så där härlig, som bara en dag
mitt i veckan kan vara.
Stora kidzen i skolan o vi andra hemma röjandes
på tomten, fixade poolen, sopa barr o såklart gunga.
Själv är jag bäst på att göra saker med en hand!
 
 
 
Efter trädgårdsröj blev det en lång promenad o vilopaus i vagnen.
Ja inte för oss vuxna då utan vi hann lägga
milen under fötterna, gu va gött!!
Sista stegen hem var sjukt tunga.
 
 
 
Idag kom alla broschyrer för Hampus kakförsäljning i skolan.
Kastade mig i bilen för att åka in o dela ut.
Då hade ungdomarna fått sluta TIDIGARE!!!
Vart är vi påväg undrar jag?
Borde dom inte gå lektionstiden ut?
Haha dom få som var kvar höll på att strypa mig
när jag sa att jag skulle gå till rektorn o prata om
att sluta tidigare inte är ok!
Eftermiddagen bjöd annars på ögonshopping på
Stadium och MQ för att
sedan åka till Skarphagens Centrum o gå bananas
i konditorit, coop och pizzerian.
Oliwer bjöd oss på det kalaset då han för två veckor sedan
vann en tipsprommenad med presentkort som vinst.
Tack gulle Oliwer för en mysig kväll.
 
 
 
Påvägen hem jagade vi månen, den var så vacker igår
tyvärr blir den ju inte så bra på bild.
Var sol/månförmörkelse igår sa kidzen, jag hade missat det.
Tände lite ljus o mös igår, kollandes på Zlatan och mina flickor
som gjorde akrobatiska konster i Vardagsrummet.
En såndär fin dag till ända.
Somnade gott.
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2014-10-10 00:03:37

Vilken mysig dag! Och jag måste börja sova i vagn, ser ju jättecozy ut.

Svar: Finns nog en lagom dyr på fb åt dig att införskaffa!!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela