jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Är det inte det ena så är det något annat!

Publicerad 2014-09-03 13:26:14 i Allmänt,

Det började med ont i foten, tillslut ont i foten som satan.
Bokade tid på VC , blev röntgad ,käka piller-lite som rävgift.
Röntgen normal, skitont i foten från o till.
Sjukskriven,,,suck.
Tillbaks till jobbet.
Sjukskriven igen, mera piller hej å hå!
Tid på ortopedtekniska för att göra avgjutningar på fötterna.
1800:- skoinlägg, ja tack!
Medicinen slut, ont satan men bara bita ihop.
Semester och njuta, men vem kan gå i gympaskor i 45 graders värme?
Inte jag iaf, fötterna svullna som aldrig förr.
Håll ut, snart har du dina inlägg.
Hem från Turkan, ont i foten men 1 vecka kvar, då,,,,
Natten mellan en tisdag och onsdag , sover i Getsjötorp
med musikklassen, eller sover, jag gråter.
Armen måste faan vara av tänker jag.
Men nej då, bara en senskideinflammation.
Mera piller, ny sjukskrivning.
Nu sviker humöret vill jag lova.
Så ledsen.
Men bara bita ihop.
Enda positiva med mera piller var att äntligen bet det på
det onda i foten, jippie!!
Alltid ngt.
Idag ska det bli en walk in the park, idag hämtar
jag mina nya kompisar.
Take it easy!!
För det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela