jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Den vita jackan!

Publicerad 2014-09-29 23:12:54 i Allmänt,

Har varit sugen på en vit jacka väääldigt länge
men känt innerst inne att vitt njjaa, har ju
liten kicka o jag själv är ju lite fummlig av mig.
MEN så dök en liten skönhet upp till försäljning, begagnad
förståss , ni känner ju mig,,,,,100:- ett fynd för en jacka som
fortfarande säljs i butik och som jag spanat på.
Jag slog till!!
Tur det finns människor som tröttnar fort på sina saker.
Samt även människor som mig som inte behöver köpa nytt utan
kan känna att en begagnad pryl ger mig lika mycket
glädje,,,om inte mer än en ny.
Jackan har nu premiäranvänts 3 dagar,,utan liten
kicka som sällskap o japp, jag har skitat ner mig.
Suck!
Jag är bedrövlig.
Men den är tvättbar så in i maskinen o vips som ny igen.
Eller ja som begagnat ny, me like!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela