jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

It´s wery windy

Publicerad 2014-09-28 23:34:04 i Allmänt,

Vet inte riktigt vad som hänt med bloggsidan, kan inte välja textsnitt o centrera texten men skriver iaf. Ute har det blåst halv storm idag o Julias o min utomhusvistelse var inte alls trevlig. Började morgonen med att slänga ihop kvällsmaten, en lasange till barnens stora glädje. Varför ska dom gilla det som tar lite tid att laga? Vad är det för fel på makaroner o korv liksom eller ärtsoppa på korv?? Blev annars en slapp förmiddag med lite fix hemma. Packa in alla barn i bilen o iväg för att lämna av. Wilma o Tilde på stan, julia hos mormor för att sedan åka till samlingen till Hampus match. Oliwer min bästa följeslagare för dagen hängde på och i Söderköping hämtade vi upp fina Cilla. Viken bjöd på ännu mera blåst, ingen toalett, en bra första halvlek och en total genomklappning i andra. Bilen styrdes hemåt sent om sider men deppet hade grabbarna lämnat kvar i omklädningsrummet, skönt. Kvällens sista uppdrag blev att återerövra Hampus utlånade busskort. * Vad är ditt o vad är mitt?? Måste jag lämna tillbaks det jag lånat? Stora frågor för en 15 åring. självklarheter för dom flesta medans andra fortfarande funderar. Ja ibland är jag skitjobbig morsa, men det brukar bli bra i slutändan. Idag reddes saken upp, för att vi tog tag i det, nästa gång förväntar jag mig ngt tillbaka. eller rättare sagt, jag hoppar gärna nästa gång. Nu ska det sovas i 200 , imorgon sovmornar o dagisfotografering o lite annat smått och gott på agendan. Sleep well , I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela