jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jag fick äran!

Publicerad 2014-09-02 22:58:28 i Allmänt,

Blev tillfrågad av dottern om jag ville följa med på deras
miniläger i Getsjötorp, vara sovaöverförälder.
Klart jag ville.
Getsjötorp har betytt mycket under min uppväxt.
Det var där vi var flera gånger varje sommar
och sov över under min högstadietid.
Skillnaden var att vi sov i vindskydd, ungarna idag ville
sova inomhus.
Vet inte vad som var bäst, lika mycket råtter på båda ställen haha.
Lite sömn och mycket skratt.
Ungdomarna är för härliga.
 
 
 
 
 
Här hade dom bäddat åt mig, i annexet typ!
 
 
 
Hela härliga gänget (nästan)
 
 
 
 
Lägereld!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela