jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Med solen i håret!

Publicerad 2014-09-17 22:45:41 i Allmänt,

Älskar dom lediga dagarna när jag får ha Julia hemma.
Känns ju lite sådär o skicka henne till fsk när jag är hemma
men det är ju ett måste.
Handen måste vila.
Men igår vår lediga dag tillsammans.
Tänkte vi kunde cykla ner till sjön o mysa.
Cykla kunde vi dock inte för jag klarade inte
av enhandsgreppet på styret o Julia bakpå.
Hade jag ju kunnat räkna ut med arselet grrr.
Ingen ide vara envis heller.
Bilen fick det bli.
Blev ett par härliga timmar i solen nere vid sjön.
Älskar umgås med liten skrutta.
 
 
 
 
 
 
 
Det är full fart hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela