jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Mys!

Publicerad 2014-09-23 22:51:55 i Allmänt,

Började dagen med frukostmys ute i Åby.
Så gott äntligen få se någon man oroat sig för
i flera dagar. Han var på benen iaf, men inte så strålande
som man är van se han.
Det måste ha gjort mer än jävligt ont!
Em/kvällen bjöd på gudbarnsmys.
småkottarna växer så det knakar o att det skiljer 6 månader
mellan Julia o Lowa syns inte ett spår.
Bara talet o tänderna som skiljer dom åt.
Den lille skitungen tjuter typ så fort hon ser mig.
Men min tid kommer, precis som med Lowa.
Dessa två skruttungar fyller mitt hjärta precis som mina egna barn gör.
Känslan att ha blivit utvald är obeskrivlig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela