jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Vart tog den söta rara lilla hÄLGEN vägen??

Publicerad 2014-09-15 22:53:12 i Allmänt,

Oliwer varit hos morfar o Anneli i helgen, skulle
med ut o jaga. Han så spänd o lycklig.
Men inte ett endaste litet djur i sikte, inte ett endaste
litet skott skjutet.
Trist men sant,,,,älgen hade tagit en paus, svinen dragit
till andra jaktmarker o rådjuren stod
nog hemma i deras trädgård o käkade äpplen.
Lördagen bjöd på fotbollstittande för oss tjejer i Hjulsbro
och efter den fina insattsen så vann Eneby rättvist med 2-0.
Grymma var dom grabbarna.
Söndagen blev till en början o till en mitten skit o pannkaka.
Tur jag har så stor hjälp av barnen när det skiter sig.
Hampus dag slutade med diagnosen reaktiv artrit, massor av tårar
och en del värktabletter.
Wilmas kväll blev desto bättre o hade det inte varit för
att vi skulle fira hennes 13 årsdag då hade jag dragit ngt gammalt över mig
så fort Kalle vaknade för då var inte humöret på topp.
Tur Wilma o jag förberett massor på morgonen, då planen var att vi tjejer skulle
på stan o mysa en stund innan kalaset.
Det blev mys, men med en smärtpåverkad Hampus som
sällskap, stackarn. Men han var oxå tvungen äta o vi hann inte
hem emellan för tiden på jouren.
Kvällens thaitema blev nog rätt lyckat tror jag.
Wilma somnade sött iaf o var mycket
nöjd med sin dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En omtummlande, galen o intensiv helg till ända.
Det är när man tror att man ska trilla ner i hålet man gör det.
Men med lite god mat i magen så var man uppe igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela