jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Den levande GPS:en

Publicerad 2015-04-10 23:22:49 i Allmänt,

Det bästa med mitt jobb är ju att jag faktiskt är ledig väldigt mycke.Både mitt i veckan och på helgen.
Igår fick jag äran följa med o hämta hem danstjejer från Stockholm.
Cicci skojar o säger jag är en levande gps :-)
Blev ett par härliga timmar snacka massor i bilen, några timmars shopping o
en hel del gott att äta.
Fejnt som snus!
 
 
 
Kom hem till ett hus fullt av ungdomar.
Underbara Kalle roddat o fixat med mat åt 11 hungriga vargar.
Jag tog över o roddade natten.
Synd bara 2 av 11 sov , 1 försökte o 8 var vakna!!
Minimalt med sömn, tack o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela