jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Giving people!

Publicerad 2015-04-26 23:46:12 i Allmänt,

Alla kan inte göra allt för alla men alla
kan göra något för någon.
Läste det citatet någonstans, minns inte var men tycker det
stämmer in på hur jag vill vara.
Jag vill inte vara ego och bara tänka på mig själv o min familj.
Jag tror man får massor tillbaka bara man vågar ge lite.
Igår gav vår familj till en annan familj.
2 kassar från ICA fyllda med mat/hygien/städkem.
Levererad till dörren.
En mamma , fyra barn, ingen fast inkomst.
Ibland räcker det inte till och har det inte räckt i 4 måndaer ja
då blir den 5 månaden övermäktig.
Vi gjorde vad vi kunde för dom o det kändes riktigt bra.
 
 
 
Vad kan du ge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela