jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Stick to the plan!

Publicerad 2015-04-13 23:13:30 i Allmänt,

Söndagen var en blåsig historia, vagnen blev till ett vindfång och höll
på att välta med Julia i , otäckt.
Fotboll på morgonen, oavgjort för Hampus p99 2-2
En riktigt bra match stundtals, bara hoppas dom fortsätter
på den inslagna linjen så det kan bli en kul säsong.
En långpromenad när vi kom hem för att få Julia sova, hon somnade utanför
thailändarna 200 m ifrån vårt hus och promenaden i kraftig
motvind hela varvet runt sög musten ur mig.
Fick bli en lat söndag , lite lek hemma på gården o pizza/kebab till middag.
Jobbnatt för oss båda på tapeten och fina syster o svåger här hos barnen.
 
 
 
 
Notera Oliwer mitt lilla sommarbarn som tror det är 30 grader ute.
Knäck i lurarna hade han oxå då han blev tillsagd för sjuttielfte gången
att ta på sig o inte springa så bar.
 
Gjorde upp en plan igår och nu måste jag fan hålla mig till den.
Motionochmat, måste komma i takt igen.
Just nu fasen i baktat grrrr.
Men idag måndag ny dag o nya tag.
Ska bli kvitt endel av det osunda levernet och fokusera.
Allt annat som jag själv inte kan påverka lämnar jag till expertisen.
 
 
 
PW och hälsosam mat, bra start på veckan!
Nu väntar sängen
Imorgon lediga jag o julia, ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela