jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Massor av snö!

Publicerad 2015-02-01 00:17:24 i Allmänt,

Snöat som bara sjutton natten som var o jag konstaterade
att japp, bara ut o skotta.
Tur jag har Wilma som följde med ut o lekte med Julia, det tog mig nämligen nästan 50
minuter att skotta rent.
Det som sedan gjorde mig galet förbannad var att plogbilen kom 10 min innan jag skulle
skjutsa Oliwer till träningen o han plöjde upp en halvmeter hög vall som
jag blev tvungen skotta bort i ett rasande tempo, grrrr.
Flickorna gjorde snöänglar o byggde en borg.
Jag servade dom med fårskinn att sitta på och varm choklad.
 
 
 
Oliwer varit upptagen idag, först kompis o sen träning för att avsluta
med Mcd och biobesök.
själv hann jag med att skicka in Hampus för att köpa cykelbyxor på stadium, jag är
så trött på hans fula brännmärken han får av konstgräset.
Ungen har ju inte heller förståndet utan han glidtacklar ju gång på gång!
En sväng på Lindex blev det för banditmorsan, hade ju en rabattkupong.
Behöver jeans, men jag hittar verkligen inga jag vill ha.
Däremot fanns det massa annat snyggt o jag förbannade mitt köp-stop.
Men jag höll mig!
Duktiga jag!
 
 
 
Mindre bra em/kväll men man kan ju inte vara på topp jämt.
Konstaterade att jag fick 4 timmars sömn inatt o det var inte
tillräckligt om man så säger.
Dessvärre är det ju sent nu oxå men Wilmisen har ont i munnen o en tand har på
något lustigt sett dragit snett o är helt skev.
Inget hon märkt tidigare o det ser helskumt ut.
Förmodligen har ju någon tand kommit upp längre av dom där bak
o skjutit på i stadigt tempo.
Blir ringa käftis på måndag, ser inte kul ut.
Ipren hennes bästa vän inatt.
Nu sova som en liten gris!
See ya all
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela