jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Shoppingsugen!!

Publicerad 2015-02-27 23:14:45 i Allmänt,

Alla som känner mig vet att jag gillar att shoppa.
Har ju efter nyår bestämt mig för att dra ner extremt mycket på
den biten, nästintill till noll.
Tror jag lyckats väldigt bra.
Har köpt mig två par nya jeans, ett par med kupong o ett par second hand.
Var verkligen tvungen ha nya jeans då jag nött hål på tre par.
Men annars, fan jag har hållt igen.
Saken är nu den att jag börjar känna ett obehag inför att gå in i affärer, allra
helst klädaffärer.
Jag tror mig behöva ALLT o lite till.
Jag behöver inte ett SKIT, jag lovar.
Men när jag ser allt färgglatt blir jag lite svettig o hjärtat slår lite extra.
Vill ha, vill ha.
Men behöver inte!
Idag tog jag med mig Wilma in på Mio, hade
ju som vanligt en rabattcheck, förmånlig sådan.
Plockade på mig saker jag spanat på o var påväg mot kassan.
Lång kö, frågade Wilma, är det ngt av detta vi verkligen behöver??
Nä sa hon vi vill ju bara ha det för det är fint.
Alltså, vi har det fan fint hemma iaf, även om det inte är
det senaste som står på hyllorna!!
Ställde tillbaka allt o gick, 400 kr som inte lämnade plånboken.
Bra där Anna!!
Svårast blir det nog när våren/sommaren kommer.
Men tusan, ingen onödig shopping här inte.
Håll i hatten, jag vill så gärna ut o resa!
Spara , spara , spara!!
 

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-28 15:27:37

Vilken tur du fick ju Z 3 för många tusen vid hemkomst hade varit jobbigt för din sambo om den kostat än mer 😃

Svar: Absolut, det hade det ju varit, skitjobbigt! Eftersom min mobil är trasig o han kunde ta ut en ny på sitt abonnemang utan extra kostnad så var det väldigt fint av honom att tänka på mig o inte på sig själv :-)
Nu kan ju jag ta lika finer som dig förhoppningsvis <3
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela