jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Skärpning å det genast!

Publicerad 2015-02-27 13:24:11 i Allmänt,

Fasen förlåt, ser ju ni är ganska många som är här o kikar in varje dag
o tänker , empty box idag igen, varför har hon bloggen??
Ahh jag har ju bloggen för att skriva när andan faller på och jag e definitivt periodare.
Har ju jobbat halvtid nu i tre veckor, har funkat ganska bra.
Handen gör ju ont från o till o hjärtrusningarna kommer ju o går.
Tyvärr fick jag ju inga goda besked igår då jag var o gjorde ultraljud
på handen/armen , den är ju fortfarande inflammerad.
Idag ringde ortopeden,,,snabba ryck helt plötsligt.
Var även på bltr kontroll igår, även det gick åt helvete,,,,det går bra nu,,,eller inte.
Ny tid till läkaren nästa vecka.
Är nu uppe på 4 inplanerade besök nästa vecka, jobba hej å hå.
Jobba var det ja, sjukskrivning helt igen föreslog Dsk , men nope, jag pallar inte
vara hemma längre, blir tokig i huvudet.
Missar massa skoj på jobbet jue!
Ja du får väl jobba tills doktorn sagt sitt sa den underbara uska:n , bästa bemötandet
någonsin på Cityhälsan Norr!
Igår knäcktes kanske koden dock för min sjukt dåliga lekamen, tacksam ha
en vän med stort hjärta, stor hjärna o ett brinnande engagemang.
Kanske kan säga hej då till #fuckmybody om jag har tur.
Vi får väl se vad slutresultatet blir.
Evigt tacksam iaf.
Blev en härligt lång promenad igår, känns i
kroppen idag , inte van gå så långt.
Men skönt var det.
 
 
 
Happy Friday till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela