jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Äntligen SNÖ!!

Publicerad 2015-01-07 23:36:26 i Allmänt,

Vaknade till ett vinterlandskap denna morgon.
Genast så mycket ljusare, härligt!
Hade sjukt svårt somna igår/inatt o det känns inte bra.
Försöker hålla mina spöken i schack men ibland lever dom
rövare i mitt huvud.
Ett besök på vc denna morgon med Hampus, inget
att oroa sig för tydligen , suck, säger jag bara.
Får hålla tummarna att artriter
håller sig borta fortsättningsvis.
Lämna in telefon o handla lite nödvändigt o sen ut
till fina Hanna o hennes härliga barn.
Anna-Panna , that´s me liksom.
Blir full i skratt då dom ropar på mig.
 
 
 
Livet på landet är härligt!!
Hemma o på med vinteroverallen , en prommenad på snowracern med pappa
som draghäst, Julia överförtjust o tvingade Kalle att springa
dessutom, fort fort!
Så skönt med frisk luft o så skönt min vovofit äntligen blev nöjd
denna vecka, han är lite sur på mig emellanåt.
 
 
 
Middagen idag blev enkel men god, passade på att göra en
chiapudding tills imorgon och baka fröknäcke.
Plockade ner julen, det sista oxå, känns
skönt faktiskt, det är mysigast att plocka fram den
o hinna njuta innan själva julafton är.
Imorgon är en ny dag o med nya saker ta itu med.
Bara bita ihop.
Kram till er alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela