jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Barnfritt dygn!

Publicerad 2015-01-29 22:43:55 i Allmänt,

Kalle o jag är inte så duktiga på att ha barnvakt och
göra ngt för oss själva.
Men förra helgen slog vi till!
Stora barnen hade ju pappavecka så endast Julia skaffa barnvakt till.
Fina gudmor fick äran.
Vad gjorde ni då??? Tänker ni nog säkert.
Vi åkte hem, bäddade ner oss i soffan o kollade på en av dom
nya Beckfilmerna, riktigt bra!
Sen styrde Kalle bilen mot Heron City för att käka lite mat.
Mycket gott på en djungelrestaurang.
Höjdpunkten på vår roadtrip!! UFC galan i Tele 2 Arena.
Så jäkla grymt.
Hade jag inte haft barn hade jag definitivt velat utöva MMA.
Det blev en låååååång dag som övergick i natt o därefter tidig morgon.
Att The Mauler fick duktigt med pisk redan efter 2,30 o förlorade på KO
det var INTE kul.
Hade sett fram emot en riktig fight men nope, så blev det inte.
Landade kl 07 hemma på gårdsplanen o jag så otroligt
tacksam över att jag har en sambo som rattar bil som en gud
i dimma o snö.
 
 
 
Bilderna som vanligt i oordning o jag vet inte varför.
Orkar inte heller hålla på o ladda om.
Håll tillgodo.
Dessvärre dålig kvalitet med mobilen, men bara den fick följa med in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela