jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Herregud hur ska det gå??

Publicerad 2015-01-29 23:08:24 i Allmänt,

Livet snurrar ju på som vanligt o jag är sjukskriven 1 vecka till lite drygt.
Ska gå och ta bltr nästa vecka o beroende på vad det visar så är
min plan att börja jobba igen.
Jag pallar verkligen inte längre att gå hemma, ha sjukt lite pengar
och sakna mitt jobb o mina arbetskamrater.
Att vänta på ultraljudsremiss, remiss till ortoped o endokrina, det kan
ju ta tills man avlider i någon annan allvarlig sjukdom, typ klamydia el gonorre
innan den kommer.
Skiter i att vänta, orka liksom.
Åhhh så dumt tänker ni, toppen, tack för omtanken , men jag gör på mitt sätt.
Om nu det däringa bltr är bra vill säga.
Annars får jag nog göra på läkarens sätt.
Då slår mig följande,,,hur fasen ska detta gå med resten av livet??
Ja Anna det blir ju som innan du var sjukskriven, det krävs bara lite mera
noggrann planering och tanke bakom saker o ting.
Gick det innan så går det nu.
Japp fan, så rätt så.
Denna vecka har varit skön, ett skönt flow i familjen o bra med träning, mat o sömn.
Gött Gött , livet blir så bra då.
Nu i säng!
See ya all foks
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela