jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Herregud vilken röra!

Publicerad 2015-01-18 00:39:21 i Allmänt,

Sovmorgon,,,igen,,så lyxigt.
Men jag trött iaf, det tar på kroppen gå upp 06.20
5 dagar i rad. Jag vet varför jag jobbar natt.
Mornar är inte min grej längre.
Har inga problem ta mig upp, men är ligt, det suger.
När frukost blir till lunch för flera i familjen, då
är hela dagen upponer.
Jag har inte vant mig ha 2 tonåringar o en pretonåring i huset.
Dom har inga större krav än sömn o mat.
Drog ett varv huset runt eller nästan hela huset o jag
hann bli sjukt irriterad.
Igår gnällde jag på familjen vad det gäller påfyllnad av toapapper när
man tar det sista o rengöring efter sig när man gjort lite mer än bara kissat.
Grrrr blir tokig!!
Nästa gång dom inte fyller på pappret, oavsett om jag vet vem det är eller inte, ska
jag plocka bort allt toapapper från skåpet
o låta dom gå otorkade genom huset o hämta nytt papper!!
Då ska väl syndarna vakna tillslut??
Hittade även mycket fynd av saker på min resa genom huset, saker som hamnat lite fel.
 
 
 
Välkommen till min röra!
Värsta i alltihop, stoppet i avloppet.
Tur Kalle-myman eller ja min sambo är duktig som tusan
och att vi ärvt sjukt mycket bra saker efter hans föräldrar.
Hej avloppsrensare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela