jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Rellalalaxa

Publicerad 2015-01-31 23:58:50 i Allmänt,

vissa dagar som från början ser ut att bli aningen stressiga
visar sig i slutändan bli en av dom bättre.
Gårdagen var soft o skön, faktiskt.
Folk såg min uppdatering på FB och undrade nog.
Själv höll jag mig till min plan, ända tills vi som första grej skulle åka
in till strömmen o mata änderna.
Vi hann inte över första fartguppet , 250 m ner på gatan, förrän Julia sov.
Jag vände o åkte mot finspång o bikiniupphämtning
som första mål.
Det gäller att tänka utanför boxen.
Vi fick lunch i magen, vi handlade lite o änderna fick rejält
med mat av oss även om vi kände oss överfallna.
Herregud, dom flaxar ju liksom upp mot brödet man  har i handen.
Hem o träna o förbereda kvällens mys.
Drog en dans på bordet o ja, jag vet, det är precis vad
Laila Bagge gör på bordet i studion varje fredag till samma låt!
Jag älskar när det blir aningen annorlunda!
Lite knytis middag, lite vin, bastu o goa samtal.
Både lätta o djupa.
Ibland blir saker o ting så klockrena, denna fredag var en sån fredag.
Ända trista är ju att Kalle åker till jobbet, men så är ju vårt liv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredagsmys när det är rellalalaxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela