jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Trettondagen!

Publicerad 2015-01-06 23:42:46 i Allmänt,

Sovmorgon idag igen o jag konstaterar att Julia sovit
13 timmar i sträck, gött mos.
Pyssel o fix o mys hemma o sen en lunch hos mamma.
Jäklar så gott det var!
 
 
 
Julia spexade som vanligt o var på bra humör.
Bortskämd av mamma, bara liiite :-)
Kramen o pussen när vi åkte därifrån var nog bland det bästa för mamma!
Julia somnade på vägen hem, skit oxå men jag
väckte henne med en Hello Kittyglass när vi kom hem o
då var det full rulle igen.
Visste dock att kvällen redan skulle bli sen,,,och det blev den.
Men vad gör det egentligen?
Kalle vaken o vi städade Julias rum o jag tog även köket, skönt.
Nu bara få ner julen i kartonger oxå.
Kvällen bjöd på supergod mat, nya Bamsefilmen tillsammans och
varsin kopp the.
Kalle till jobbet o jag försökte brotta ner Julia i sängen.
Tjatterfia!
Men det gick tillslut.
 
 
 
Tack o godnatt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela