jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Utelek!

Publicerad 2015-01-22 21:16:36 i Allmänt,

Jag älskar verkligen snön o allrahelst då den faller
stilla från skyn.
Visst blir jag skitirriterad på dåligt plogade vägar o avsaknaden av sandade
vägar härute.
Bara igår drog jag omkull 5 ggr på min pw.
Broddar då tänker nån, använd det din knäppis.
Nope, funkar ju inte för mig som dras med en återkommande
hälsporre i foten och har ilägg för att ha en riktig stegisättning.
Men jag slog mig inte direkt, bara komiskt rammla utanför en bekants hus
o sätta sig upp då dom givitvis sett mig
o hänger i fönstret o vinka glatt o käckt haha.
Vilken syn.
2 dagar i rad nu har vi hunnit med rejält med utelek tillsammans med Julia.
Hon älskar åka snowracer o hon hejjar på i ett rysligt tempo, spring fortare!!
Kalle o jag springer för glatta livet!!
Gjorde snölyckta idag oxå som brinner så fint på altanen, var ett bestyr
få den att vara ifred då Julia lyckades ramla över den 3 ggr.
Men tillslut så.
 
 
 
En måste ju bare älska snön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela