jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Go bananas!!

Publicerad 2015-07-05 09:35:48 i Allmänt,

Herregud så länge sedan jag var här, vad händer?
Förlåt alla ni som brukade läsa min blogg.
Jag gör ett tappert försök att ta tag i detta igen nu då :-)
Vad har hänt sen sist?
Massor förmodligen , galet mycket helt säkert!
 
Det största som hänt är att Kalle friat o vi ska gifta oss 19 september!!
Ja jag vet, 11 veckor kvar o kanske ngt tight men vi kör!
Varför vänta?
Inbjudningskorten är ivägskickade o folk har börjat osa.
Ska bli så spännande!
Tänkte dra ett par inlägg nu för att uppdatera lite iaf så häng med,,,om du orkar o vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela